Kombinací barev – mikina patří k nejoblíbenějším druhům textilu, ať už je koncipována se zapínáním, nebo se jen přehazuje přes hlavu. Mikiny mohou mít kapuci a klokaní kapsu a lze je nosit jako jednobarevné či vícebarevné výrobky, s potiskem nebo bez potisku. Co však bezpečně zaujme pozornost i na velkou vzdálenost, je barva látky. Někteří lidé mají dost odvahy a vyrukují na veřejnost s mikinou v krásné pastelové barvě, aby tu „prořízli“ tu nudnou šeď ponurých barev, které bohužel stále na veřejnosti převládají. Nosit barevné oblečení je ale přirozené, naopak nepřirozené je být neustále sevření škaredými barvami s převahou šedé a černé. Mimochodem, šedá ani černá vlastně nejsou barvy, nenajdete je v barevném spektru.
Střihem – i jednoduchý střih umí zaujmout pozornost, takovéto výrobky jsou velice pohodlné a rádi je nosíme, což se pak odráží i v naší náladě, kterou pak přenášíme do svého okolí. A čím více spokojených lidí, tím lepší nálada ve společnosti, bez hádek, tahanic, konfliktů a válek.
Materiálem – docela obyčejná bavlněná látka může být přesně tím, co nosíte rádi ve volném čase, a nepotřebujete se pak oblékat do ničeho jiného. Pamatujte na to, že čím více pohodlí a praktičnosti při oblékání, tím lépe se organismus regeneruje a tím pomaleji stárnete. I materiál mikiny rozhoduje o kvalitě vašeho života, i když se to může zdát nepochopitelné.
Motivem potisku – na reklamních mikinách promotextile.cz můžete mít jakýkoli potisk, ale abyste s ním někoho zaujali a oslovili, je vysloveně nutné být kreativní a nenechat se strhnout negativitou, co provází některé málo sebevědomé jedince. Zahoďte všechny negativní nesmysly do kanálu a podporujte v sobě myšlenky šlechetnosti, solidarity, empatie a vzájemné úcty, ono se to pak projeví v lepších mezilidských vztazích a váš poutavý potisk může být velmi inspirativní – například v podobě přírodních krás – moře, hor, lesů, květin atd.