Zahajujete činnost stavební firmy, zaměřené kupříkladu na rekonstrukce bytových jader, ale obáváte se silné konkurence a nedostatečné propagace? Napadá vás, zda byste neměli investovat nemalé prostředky do televizní či rozhlasové reklamy? Máme pro vás lepší nápad – reklama v televizi a na rozhlasových vlnách bývá drahá a její účinnost může být někdy až překvapivě mizivá, jde totiž o to, že reklam v těchto zdrojích je mnoho a kde kdo je již z reklam unavený, a to zejména proto, že jsou nevyžádané a na zboží či služby, o které dotyčný jedinec nemá zájem. Když vás bude někdo neustále bombardovat levnými pracími prášky a menstruačními vložkami, ačkoli potřebujete spíše poradit, jak vyštukovat strop a vymalovat byt, bude takové reklamní tažení k ničemu.
Mnohem lepší způsob propagace je cílená reklama skrze vlastní webové stránky, tedy taková, kterou si zákazník vyhledá sám, až ji bude potřebovat. Například pokud zdědí městský byt v původním stavu a chce jej rekonstruovat stavební firmou, zadá do vyhledávače https://www.byznysweb.cz/a/298 klíčová slova např. „rekonstrukce městského bytu Pardubice“ a záhy se mu zobrazí relevantní výsledky firem, které tuto činnost provádí. O tento způsob propagace se stará SEO, jehož součástí je i PPC reklama v Hradci Králové.
Vytvoří se obrázkový banner s textovým popisem a odkazem a máte-li toto dobře podchycené, dotyčného zájemce o rekonstrukci bytu to může zaujmout, klikne na váš odkaz a vzápětí si třeba u vás na webu rekonstrukci objedná – napíše objednávku do formuláře či e-mailem. Podobně to bude fungovat v celé republice, například PPC reklama v Liberci může oslovovat okolní obyvatelstvo na Liberecku, Jablonecku či Semilsku a tito lidé pak skrze PPC reklamní bannery budou mít lepší motivaci navštěvovat dotyčné webové stránky a komunikovat se stavebními firmami, aby si objednali obložení koupelny, vybourání umakartového jádra, pokládku podlahového topení, výměnu oken a dveří atd.